Als u geen antwoord vindt op onze hulppagina's hieronder, dan kunt u contact opnemen via volgend formulier. We staan klaar om u te helpen!
Filteren op
PRODUCTEN EN VOORRADEN
AANBIEDINGEN EN DIENSTEN
- Welke garanties biedt Fitnessboutique me allemaal aan voor mijn apparaat?
- Hoe kunt u een offerte aanvraag doen?
- Kan er aan mij geleverd worden in het buitenland?
- Kan mijn product op een bovenverdieping geleverd worden?
- Kan mijn product op een zaterdag geleverd worden?
- Kan ik profiteren van het installeren en gebruiksklaar maken van mijn apparatuur bij mij thuis?
- Hoe kan ik profiteren van de trouwe klanten korting op mijn aankopen van dieetproducten?
- Hoe koop ik op een slimme manier?
- Hoe kunt u profiteren van een belastingteruggave?
- Hoe kan ik mijn leveradres registreren of wijzigen?
- Hoe kunt u profiteren van de gratis levering op dieetproducten (behalve dranken)?
MIJN ACCOUNT
BESTELLING
- Wat zijn de geaccepteerde betaalmethoden?
- Hoe kunt u betalen met een creditcard?
- Wat zijn de risico's van een betaling per creditcard?
- Hoe kan ik mijn bestelling in meerdere termijnen betalen?
- Hoeveel tijd kost het om mijn betaling te verzenden?
- Hoe kan ik mijn leveradres registreren of wijzigen?
- Hoe bepaal ik mijn wachtwoord?
- Hoe wijzig mijn login of mijn wachtwoord?
- Ik wil een klacht indienen over de levering van mijn product
- Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
- Kan ik de verkoopvoorwaarden en mijn bestellingen bekijken?
- Ik heb meerdere bestellingen geplaatst en ik wil er maar een houden.
- Hoe kunt u een kopie van uw factuur krijgen?
KLANTEN IN OVERZEESE GEBIEDEN
ANNULERING EN TERUGBETALING
- Ik wil mijn bestelling in zijn geheel terugsturen.
- Ik wil mijn bestelling gedeeltelijk terugsturen.
- Wat moet u doen bij een klacht over de inhoud?
- Ik wil informatie ontvangen over de terugbetaling van mijn bestelling,
- Ik wil informatie ontvangen over de terugbetaling van een artikel dat teruggestuurd is binnen de herroepingstermijn