09 245 63 29 - Van dinsdag tot zaterdag : 10h-13h/14h-19h NON STOP
DE MEEST GESTELDE VRAGEN

Als u geen antwoord vindt op onze hulppagina's hieronder, dan kunt u contact opnemen via volgend formulier. We staan klaar om u te helpen!


Filteren op   

PRODUCTEN EN VOORRADEN
AANBIEDINGEN EN DIENSTEN
MIJN ACCOUNT
BESTELLING
KLANTEN IN OVERZEESE GEBIEDEN
LEVERING
  • Hoe verloopt de levering van Fitnessboutique?
    We besteden bijzonder veel aandacht aan de levering van uw pakketten.

    De bestelde producten worden geleverd op het adres dat u aan ons doorgegeven hebt, ofwel door onze transporteur voor artikelen met een grote omvang, en/of die meer dan 30 kg wegen, ofwel door de post, UPS of TNT voor accessoires, dieetproducten, electronica, boeken, CD's, DVD's enz...

    Onder levering verstaan we het vervoeren van het of de bestelde apparaat (apparaten) vanuit ons magazijn naar uw huis.
    Bij een bestelling van meerdere artikelen is het mogelijk dat u uw bestelling in meerdere keren ontvangt.

    Vergeet in elk geval niet om ons een telefoonnummer te geven waar we u overdag kunnen bereiken (een mobiel nummer of het nummer van het bedrijf waar u werkt).

    Producten van minder dan 70 kg en met weinig omvang worden geleverd door de pakketdienst met opvolging Colissimo Suivi als standaardlevering, UPS standaard 48 uur, Expres 24 met afhaalpunten dichtbij Relais Colis.

    Voor apparaten met een groot volume en/of van meer dan 70 kg, zal de transporteur telefonisch contact met u opnemen of per mail, om een afspraak te maken voor de levering op het adres dat u hebt aangegeven in het bestelproces.

    De transporteurs baseren zich op reglementen die de regels van hun beroep bepalen en die voorschrijven dat de leveringen gedaan moeten worden op het adres dat op de leveringsbon genoemd is, op straatniveau. Om die reden zijn de transporteurs niet verplicht om de goederen binnen in uw huis of op een bovenverdieping af te leveren of om de apparaten te installeren. Ze hebben het recht om uw pakket bij de ingang van het gebouw neer te zetten, of bij de deur van uw huis.

    In de meeste gevallen, en voor zover als dit mogelijk is, helpt de chauffeur die belast is met de levering de ontvanger en doet wat nodig is om het pakket bij de klant binnen af te leveren.

    Toch raden we u aan om de hulp van een naaste in te plannen op de dag van de afspraak, voor het geval dat de chauffeur de tijd niet kan nemen om het apparaat tot binnen in uw huis te brengen, vooral als dit een zwaar apparaat is.

    Advies van FitnessBoutique:

    - Plan dat er iemand ter plaatse is die u eventueel kan helpen.
    - Neem contact met ons op om een offerte te vragen voor een levering met twee chauffeurs of de installatie van uw apparatuur.

    Als u bij een levering door UPS niet thuis bent tijdens de levering, laat de bezorger een bezorgbericht achter in uw brievenbus, en doet hij 2 andere pogingen om het pakket te leveren in de daarop volgende dagen.

    Wanneer u ook tijdens de laatste poging niet aanwezig bent, zal uw pakket 5 dagen bewaard worden bij het UPS-kantoor dat het dichtst bij u vandaan ligt.

    U kunt uw goederen komen afhalen gedurende deze 5 dagen. Hierna wordt uw pakket teruggestuurd.
     
    Als u bij een levering door TNT voor 13.00 uur niet thuis bent tijdens de levering bij u aan huis, zal het pakket vanaf 13.00 uur voor u klaarliggen bij het Pakket Afhaalpunt dat het dichtst bij u vandaan ligt en u zult een melding per SMS krijgen.

    Bij een levering door een transporteur verzoeken we u om te wachten totdat de transporteur telefonisch of per mail contact met u opneemt, om de levering te plannen en de tijden te controleren dat u beschikbaar bent.

    U moet rekening houden met 6 tot 10 werkdagen vanaf de bevestigingsdatum van uw bestelling. Onze transporteur neemt de dag voor de levering telefonisch of per mail contact met u op om een afspraak met u te maken en de tijden te controleren dat u beschikbaar bent.

    Indien u afwezig bent, zal een bezorgbericht in uw brievenbus worden achtergelaten door de chauffeur. Bel dan met het lokale nummer van de transporteur om een andere afspraak te maken (die u niet opnieuw in rekening gebracht zal worden).

  • Wanneer zal ik mijn bestelling ontvangen?
  • Ik was niet aanwezig toen de bezorger langskwam, wat moet ik doen?
  • Ik wil de voortgang van mijn levering online volgen
  • Uw pakket is niet geleverd binnen de aangekondigde termijn
  • Kan ik ook het volledig gemonteerde apparaat geleverd krijgen?
  • Wat zijn de te nemen voorzorgsmaatregelen op het moment van de levering?
  • Wat moet ik doen bij de ontvangst van het pakket?
  • Ik wil een klacht indienen over de levering van mijn product
ANNULERING EN TERUGBETALING
GARANTIE EN AFTERSALES
DE FITNESSBOUTIQUE WINKELS
Loading