09 245 63 29 - Van dinsdag tot zaterdag : 10h-13h/14h-19h NON STOP

DE MEEST GESTELDE VRAGEN

Als u geen antwoord vindt op onze hulppagina's hieronder, dan kunt u contact opnemen via volgend formulier. We staan klaar om u te helpen!


Filteren op   

PRODUCTEN EN VOORRADEN

AANBIEDINGEN EN DIENSTEN

MIJN ACCOUNT

BESTELLING

KLANTEN IN OVERZEESE GEBIEDEN

LEVERING

ANNULERING EN TERUGBETALING

  • Ik wil mijn bestelling in zijn geheel terugsturen.
  • Ik wil mijn bestelling gedeeltelijk terugsturen.
    Tijdens de voorbereiding kan uw bestelling verzonden worden in meerdere pakketten, afhankelijk van de beschikbare voorraad artikelen.


    Als één of meerdere artikelen niet beschikbaar zijn, kunt u vragen om:

    - ofwel de terugbetaling van het (de) ontbrekende artikel(en)

    - ofwel het omruilen tegen ieder artikel van uw keuze dat beschikbaar is op onze site


    Voor de artikelen die al geleverd zijn beschikt u overeenkomstig de bepalingen van artikel L 121-21 van de Code de la Consommation [Franse Consumentenwet] over 14 dagen om ons een product terug te sturen dat u niet bevalt. U kunt ons binnen die periode het product terugsturen, op uw kosten, vergezeld van uw factuur. Alleen artikelen in nieuwstaat en compleet (inclusief bijbehorende accessoires, gebruiksaanwijzingen...) en met onbeschadigde verpakking, worden geaccepteerd.

    Dieetproducten, software, CD's en DVD's kunnen alleen teruggestuurd worden als u deze niet uit het cellofaan hebt gehaald. De te downloaden coaching sessies kunnen in geen enkel geval terugbetaald worden als de link al eerder door de klant geactiveerd is.

    De hierboven genoemde termijnen gaan in vanaf de leverdatum van de bestelling.
    Van dit herroepingsrecht kan zonder boetes gebruik gemaakt worden, met uitzondering van de portokosten. In het geval dat van het herroepingsrecht gebruik gemaakt wordt, heeft de Gebruiker de keuze om ofwel de terugbetaling van de gestorte bedragen te verlangen, ofwel het omruilen van het product. In het geval van omruilen zal het versturen van de producten die de Gebruiker in plaats daarvan wil ontvangen op zijn kosten gedaan worden.

    De Gebruiker zal terugbetaald worden via een terugstorting op zijn bankrekening in geval van een betaling per creditcard, of per cheque in de andere gevallen.
    Om een terugzending om persoonlijke redenen uit te voeren en een retournummer te ontvangen, verzoeken we u de link hieronder te gebruiken.



     

  • Ik wil een klacht indienen over de levering van mijn product
  • Wat moet u doen bij een klacht over de inhoud?
  • Ik wil informatie ontvangen over de terugbetaling van mijn bestelling,
  • Ik wil informatie ontvangen over de terugbetaling van een artikel dat teruggestuurd is binnen de herroepingstermijn

GARANTIE EN AFTERSALES

DE FITNESSBOUTIQUE WINKELS

Loading