09 245 63 29 - Van dinsdag tot zaterdag : 10h-13h/14h-19h NON STOP

DE MEEST GESTELDE VRAGEN

Als u geen antwoord vindt op onze hulppagina's hieronder, dan kunt u contact opnemen via volgend formulier. We staan klaar om u te helpen!


Filteren op   

PRODUCTEN EN VOORRADEN

AANBIEDINGEN EN DIENSTEN

MIJN ACCOUNT

BESTELLING

KLANTEN IN OVERZEESE GEBIEDEN

LEVERING

ANNULERING EN TERUGBETALING

GARANTIE EN AFTERSALES

  • Hoe verloopt de garantie?
  • Wat is de herroepingstermijn?
    Overeenkomstig de bepalingen van artikel L 121-21 van de Code de la Consommation [Franse Consumentenwet] beschikt u over 14 dagen om ons een product terug te sturen dat u niet bevalt. U kunt ons binnen die periode het product terugsturen, op uw kosten, vergezeld van uw factuur. Alleen artikelen in nieuwstaat en compleet (inclusief bijbehorende accessoires, gebruiksaanwijzingen...) en met onbeschadigde verpakking, worden geaccepteerd. Neem hiervoor contact met ons op om een retournummer te ontvangen dat onmisbaar is voor de aanvaarding van uw pakket in ons magazijn.

    Dieetproducten, software, CD's en DVD's kunnen alleen teruggestuurd worden als u deze niet uit het cellofaan hebt gehaald. De te downloaden coaching sessies, of sessies op MP3, kunnen in geen enkel geval terugbetaald worden zodra de link geactiveerd is.

    De hierboven genoemde termijnen gaan in vanaf de leverdatum van de bestelling.

    Van dit herroepingsrecht kan zonder boetes gebruik gemaakt worden, met uitzondering van de portokosten.
     
    Als van het herroepingsrecht gebruik gemaakt wordt, heeft de Gebruiker de keuze om ofwel de terugbetaling van de gestorte bedragen te verlangen, ofwel het omruilen van het product.
     
    In het geval van omruilen zal het opnieuw versturen van de producten die de Gebruiker in plaats daarvan wil ontvangen op zijn kosten gedaan worden.

    Bij een terugbetaling zal de Gebruiker terugbetaald worden via een terugstorting op zijn bankrekening in geval van een betaling per creditcard, of per cheque in de andere gevallen.

    Om een terugzending om persoonlijke redenen uit te voeren en een retournummer te ontvangen, verzoeken we u de link hieronder te gebruiken.
     
     

  • Ik heb technische assistentie bij mijn product nodig
  • Wat is de te volgen procedure om een product terug te sturen?
  • Wie neemt de retourkosten voor zijn rekening?
  • Hoe kom ik iets te weten over de voortgang van reparaties aan mijn product?

DE FITNESSBOUTIQUE WINKELS

Loading